nadiawawa.blogspot.com

Saturday 12 January 2013

kosong.. lubang yg perlu ditutup kmbali

ya Allah.. knp hati ni rase kosong jeee... urmmm.. knp?? ya Allah.. jgn Engkau palingkan hatiku ya Allah.. aku takut.. ambillah kmbali hati ku ini...




jam 1 pagi..
ku renung luar jendela.. ku intai diluar pintu..
ku  lihat gelapnya malam..
tiada satu bayangan yang mampu kulihat..
malam yg sunyi dan sepi..
sesepi hatiku ini..
namun ya Allah.. aku tak mahu sunyi dihati ini..
bertukar mnjadi segelap mlm ini..
Ya Allah ambil lah kmbali hati ini..
jgn Engkau biarkan kegelapan mengisi ruang dihati ini..
sungguh aku takut.. ak xsanggup..

kadang kala.. jasad ku gembira..
tp hatiku sentiasa kosong..
mengapa Ya Allah???
namun.. ak biarkan.. ttp mncari kgmbiraan diri..
tanpa memikirkan.. kekosongan mula hadir..
ya Allah.. adakah ini tanda aku semakin jauh..
adakah ak kian jauh dr lembayung cinta Mu???

hati mula berteka -teki..
masih tersisakah kasih Mu terhadap ku..
sungguh.. aku hamba Mu yg brdosa..
sering lupa tika diuji dgn nikmat..
kmbali mncari jln lurus tika diziarahi musibah..
walaupown hakikat musibah itu hanya sebesar zarah..
sungguh ak lupa.. aku alpa..





2 comments:

  1. Sama2 kita mengisi kekosongan itu :) perbanyakkan doa .. In shaa allah :) Allah sentiasa bersama dengan orang yang sabar ^_~
    Do follow me :)

    ReplyDelete