nadiawawa.blogspot.com

Friday 11 May 2012

AKU TERLALU CEMBURU

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

dengan nama Allah yang Maha Pengasih..Maha penyayang.. segala puji- pujian hanya lah Pada Mu..  Ya Rabbana.. hati ini terlalu rindu.. rindu sekali akan nikmta kasih sayang Mu.. walaupun tidak pernah sekali Engkau tinggalkan aku sendiri..

Ya ALLAH.. hati ini terlalu cemburu.. aku sangat cemburu dengan mereka .. mereka yg trlalu gigih mencari redha Mu.. tiada daya dan upaya ku Ya Rabb.. melainkan hanya lah dengan pertolongan Mu.. 


yup.. Assalamualaikum my blog.. sekian lama aku mncari sesudut waktu.. utk ak mnulis spaya hati ini tidak lupa.. n sentiasa beringat.. hendaknya Insyaallah.. moga dipermudahkan sgl urusan ku.. moga niat aku sentiasa pada landasan yg benar.. Wahai tuhan yang bisa bmembolak balik kan hati.. tetapkn lah iman ku.. jgn lah Engkau palingkan hati ku setelah Engkau memberi hidayah pada ku.. Nauzubillah..


Ya Allah.. aku terlalu cemburu.. melihat mereka yang betul2 taat pada printah Mu.. sedangkan aku.. umpama lalang.. ke kiri kanan bila di tiup.. terkadang aku.. lupa tujuan utama Engkau menghantar aku ke dunia yang indah ini.. indah kerana ia adalah ciptaan dari tuhan yang Maha Agung.. Allahuakbar..


Ya Tuhan.. pemilik hati yg ku pinjam buat sementara cuma.. aku terlalu cemburu pada mereka yg terjaga di 1/3 malam.. untuk brdating dgan Mu.. sungguh aku akui.. hati tenang.. jiwa lapang.. hanya dengan bermunajat kpd Mu.. subhanallah.. maha suci Engkau Ya Allah..


Ya Allah.. betapa hati ini cemburu dgn muslimah2 di luar sana.. yg brtutup litup demi mncari redha Mu.. aku terlalu cemburu.. beri kan aku jutaan daya agar aku bisa bersama2 mrka mncr cahaya dlm erti sbuah khidupan..

No comments:

Post a Comment