nadiawawa.blogspot.com

Saturday 12 May 2012

luvly ikhwati...kaki pown aurat taw.. :')

bismillahirrahmanirrahim.. with the name of Allah.. the most gracious and most merciful.. =)




kalimah cinta rindu pada hari ini ku dahului dgn Assalamualaikum.. bait cinta pgikat ukhwah indah antar kita.. =)
bermadah pujangga sekejap.. hehehe..


sprti biasa.. if aku mnulis dlm blog ni..mens ade somting yg trbuku di hati.. n ingin brkongsi bersama.. dan jugak tujuan utm sbgai satu pringtn buat diriku yg slalu sgt lupa.. moga sgl urusan dpermudahkan oleh Nya.. amin.. =)


Hari ini.. aku nak ckp pasal kaki.. dlm banyak tmpat knp laa kaki jgk ek yg aku pilih kan?? huhu.. sbb.. kite slalu lupa pasal kaki kita. (untuk prmpuan yea).. rupe-rupenye ramai yang xtahu kaki sorang prmpuan pown sbnrnye aurat..


Kenapa tibe2 aku trdetik nak tulis pasal kaki n?? sbb nye.. ramai yg tanye aku.. knp berstokin?? .. mnjadi satu persoalan bagi diorang kenapa aku berstokin.. dialog nye lbey kurang mcm ni laa..


si a : knp ko pakai stokin weyh??
si b : ko ase knp ??
si b : mne aku taw.. sbb saje2 laa kot.. tp knp ek??
si a: (sambil tersenyum) huhu.. sbnrnye kaki kite ni pown aurat jgk taw..
si b: yea ke..aku xpnh taw pown..


Bkn seorang je yg tye mcm tu.. tapi ramai sangat.. aku pown xde lah baik sgt.. cuma cuba yg trbaik utk dri sndr.. Insyaallah.. moga dipermudahkan..


sebenarnye.. mmg seorang perempuan perlu mnutup warna kulit kakinya.. xsemestinya dgn stokin.. if rase susah.. mulekan dgn pakai kasut sarung dulu..then baru lah pelan2 pakai stokin.. pemikiran orang laki n sangat pelik dan tak dpt diduga.. mereka bley fikir macam2 dgn hanya melihat aurat kita.. sbb tu kite kne tutup..dan hadiahkan lah aurat kita n hanya untuk suami.. =)


Tappi hari ni.. aku rasa seronok dan bersyukur sangat sbb salah seorang yg tye ak knp perlu brstokin dulu.. n skrg n dia pown da mule brstokin.. alhamdulillah.. sronok sgt bile tgk prubhan tu.. moga dpermudahkan sgl urusan dia.. 







No comments:

Post a Comment